مژده مژده! یه بلاگ جدید!

من که دیگه از اینجا رفتم اینجا شاید گه گاهی اینجا سر زدم ولی من که یه بلاگ رو به سختی جمع و جور میکردم (اونم چه جمع و جوری!!!) اینکه بخام هردشون رو نگه دارم محاله!!!
خلاصه اگر بار گران بودیم رفتیم  اگر نامهربان بودیم باز هم رفتیم! ولی از زیارته شما بسی خوشنود و سرفراز خاهیم شد!
البته اگه شاید براتون یه ریزه فهمیدن حدفام مشکل باشه! چرا؟ چراشو خودتون باید کفش کنین!

نظرات 3 + ارسال نظر
Evil Babak شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام عزیز دلم گریه نکن خودم شوهرت میشم ...LOL

گمنــــــــام مــــــــــــــرد شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:12 ق.ظ http://sogand-ke.blogsky.com

سلام دوست عزیز...امیدوارم که حال شما خوب باشه وبلاگ زیبایی داری.....بلرای من مهمتر از نوشته هات اینه که ساده و روان از ته دل مینویسی....موفق باشی...قلمت سبز روحت سربلند و عمرت جاودان باشد...اگر مایل بودی به منه حقیر هم سر بزن و قدم بر دیدگان ما بگذار...گمنام مرد

گمنــــــــام مــــــــــــــرد دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:23 ق.ظ http://sogand-ke.blogsky.com

سلام دوست عزیز....اپدیت نکردی؟....راستی قالبت مشکل داره بعضی از تگهای شما اشکال داره و عکسها هم هیچکدام باز نمیشه.....من هم اپدیت کردم هم قالب رو عوض کردم خوشحال میشم پیش ما بیایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد