اومدیم ثواب کنیم دور از جون کباب شدیم آبجی چند روز بود هی ازم میخاست yahoo messenger رو توو قالبش بگذارم امروز خاستم بزرگواریه خودم رو باره دیگه ثابت کنم ولی آخه من از کجا باید میدونستم که blogsky دوتا صفحه با هم رو نمیتونه تحمل کنه و یکی رو خود به خود تبدیل به اون یکی میکنه من هر دو صفحه یعنی ماله خودم و آبجی رو روی ویرایش قالب ها باز کرده بودم نمیدونم چیکار کردم و چی شد که یه هوئی از بدشانسی ما کد قالب آبجی کپی شد چسپید جایه ماله خودم منم تازه الان که چند ساعتی از این ماجرا میگذره متوجه شدم و تازه قالب اصلی رو گذاشتم سره جاش ولی اون یه ریزه تغئیراتی که بهش داده بودم رو از نو باید بدم   ولی پست قبلیم رو بخونین و نظر بدین آخه برام خیلی جالبه نظرتون رو بدونم مرسی
نظرات 3 + ارسال نظر
سموئیل پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 04:22 ق.ظ http://w3.blogsky.com

سلام...خوبی وبلاگت خیلی قشنگ بودا.....بهت تبریک میگم

محمد* دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:46 ب.ظ http://memet.blogsky.com

سلام... لطفا اگه خيلی چيز ها رو نديدی بهع اينا تکيه نکن و شعار انقلاب اسلامی نده .....ببن خانوم پدر من يه اطلاعاتی و يه عمر حراست اداره پست کرج بود ... من هم از بچگی وسط يه مشت سپاهی و اطلاعاتی و انصاری و .. بزرگ شدم .... خلاصه بگم کثافتن ..... خيلی وقتا همراه پدرم تو جلسه های غير محرمانشون بودم ... تو تجمع هاشون ... از نزديک ديدم ... از نزديک ديدم که مردم ساده لوح چجوری فريب ميخورن ... چجوری پشت دين و قرآن پنهان ميکنن خودشونو . و چطور هر کس باهاشون مخالف باشه اعدام ميکنن .... برادر من يه زندانی سياسی و نفر دوم المپياد رياضی بود ولی از دانشگاه اخراج شد چون مخالف پدرم و رفيق رفقاش بود ..... خيلی ابلهه کسی که از جمعيت ۷۰ مليونی فقط دو يا سه هزار نفر رو ببينه ....... شما اين عکس ها رو ديدی ولی من به عينه با چشمای خودم ديدم وقتی با پوتين و باتوم به جون جانباز ۴۰ درصد افتاده بودن اون موقع من هنوز دبستان ميرفتم شايد سال دوم يا سوم ........... يادم نيست ولی همون سالی که پسر خمينی مرد (حاج احمد) بيچاره جانبازه فقط بلند شد گفت امام رفت پسرش هم رفت چه بلايی سر اين قرآن و مملکت ما ميخوان بيارن ....... بردنش عزيز من ولی پای مصنوعيش همونجا موند ......... ميخوام سر به تن آدمای ابلهی که کور هستن و نميبينن نباشه

مسافر هتل کالیفرنیا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 04:20 ب.ظ http://sokote-marg.blogsky.com

چی بگم ..بعضب کاراا توی بلاگ واقعا لازم هست
یکیشون همین یاهو؟؟؟؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد