این آهنگ شماره ۸ از همین فریدون که لینک دادم هست گوش کنید قشنگه

گفتی بمون با من بمون گفتم میمونم
گفتی با دل تنگیم بخون
گفتم میخونــــــــم

گفتم مست و عاشقم دیوونه تو
هر شب خرابم گوشه می خونه تو
گفتی ببندم عهدو با یاد تو بستم
تاج غرورم را به زیر پات شکستم
گفتی که باید عاشق و دیوونه باشم
چون ساغی هر شب می کش می خونه باشم
گفتی که باید خاطرم شرط تو باشه
راه خیال خسته ام خط تو باشه
گفتی که بر یاس تنت پیرهن بدوزم
چون شاپرک باشم که از حرفت بسوزم
گفتی که دستمو بگیر گفتم میگیرم
گفتی که از عشقم بمیر گفتم میمیرم
گفتم و گریه کردمو پای تو ساختم
این دل سر به راهو آسون به تو باختم

گفتی بمون با من بمون گفتم میمونم
گفتی با دل تنگیم بخون
گفتم میخونــــــــــم

چرا با این که میدونم خطا کرده
هنوز دلگرم امیدم که برگرده

چرا با این که میدونم خطا کرده
هنوز دلگرم امیدم که برگــــــرده

گفتم و گریه کردمو پای تو ساختم
این دل سر به راهو آسون به تو باختم


گفتی بمون با من بمون گفتم میمونم
گفتی با دل تنگیــم بخون
گفتم میخونــــــــــم

نظرات 5 + ارسال نظر
یه دانشجوی بازنشسته پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:11 ق.ظ http://ieee-sb.persianblog.com/

دوست عزیز سلام . وبلاگ زیبا و خوندنیت رو به لیست وبلاگستونم اضافه میکنم . امیدوارم بتونم از امروز تو رو جز دوستان خوب وبلاگیم داشته باشم . خوشحال میشم به وبلاگ تازه نفس من هم سری بزن . جان من یه نظر بده نذار عقده ای بار بیام ......

عباسعلی سپاهی یونسی پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:07 ق.ظ http://kudakane.persianblog.com

سلام دستتان درد نکند .اگر به کودی علاقه دارید سری به من بزنید.

عباسعلی سپاهی یونسی پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:18 ق.ظ http://kodakane.persianblog.com

سلام و رفع حواس پرتی

یه دوست جدید پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام خیلی قشنگ بود مرسی زودی رفتم تهران بیستو گرفتمشون. ولی گل هیاهوش واقعا نازه.
ببینم لیلی حالت خوب شده اگه نشده که بیام برات یه نسخه حسابی بپیچم[(;]

**صابر** پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:56 ب.ظ http://hothot.blogsky.com

سلام.....کجایی بابا تو.. اه اه :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد