مسمومیت غذائی در عروسی

شنبه هفته پیش دعوت بودیم به عروسی نجیب خان و رنگین جان. جای همه دوستان خالی عروسی خوبی بود. خواننده مجلس هم از خواننده های معروف اینجا بود به نام زبیر نیکبین. خیلی شاد و با حال میخواند از قضا من خاطره هم دارم از این خواننده. روز مهاجرین دو سال پیش همین خواننده از طرف افغانها دعوت بود. اگر فرصت شد خاطرات آن روز را هم مینویسم. و اما عروسی:
وقتی من و خواهرم با خاله و رویا داخل سالن شدیم تعداد کمی از مهمانها جلوتر از ما آمده بودن ما هم رفتیم یک میز خالی را برای نشستن انتخاب کردیم بعد از ما معصومه با مادرش آمد و او هم کنار ما نشست و همینطور فرزانه حسینا دختر دای فرزانه روئینا و حسینه تقریبا همه دخترهای جوان مجلس همه گرد یک میز. زبیر بیچاره بدون هیچ فاصله و پشت سر هم آهنگهای شاد میخواند ولی فقط دو خواهر داماد به آهنگهای شاد او جواب میدادن. مهمانها یک به یک آمدن ولی عروس مادر و خواهر عروس هنوز نیامده بودن. همه میدانستن که هنوز مشغول غذا هستن چون آشپز کرایه نشده بود.میز ما توجه همه مهمانها را جلب کرده بود چون ۴ دختر از جمع دختران از همه خوبتر لباس پوشیده بودن ولی در عین حال با حجاب بودن ( معصومه زهره رویا و من) جالبیش در این بود که از ما خواستن برقصیم. خیلی خنده دار بود آخر یعنی باحجاب بودن دخترها در اروپا انقدر عادی شدهکه نمیفهمند فرق بین یک باحجاب و بی حجاب چی هست؟ 
آهسته آهسته میدان رقص پر شد از پسرهای مجلس که برای ما دخترها هنرنمائی میکردن یکی از بین همه بیشتر توجه ما ( فرزانه دختردائی اش و من) را جلب کرده بود نوبت غذا شد. دستپخت مادر عروس زبانزد خاص و عام بود ولی من چون همراه با فرزانه و حسینا غذا گرفتم و به خاطر تقریبا خالی ماندن بشقابهای دو همراه کم غذا گرفتم.غذا صرف شد محفل چند ساعتی ادامه داشت اختتامیه کیک بود.تعداد زیادی از مهمانها نیامده بودن و به همین خاطر غذا ضافه شده بود. وقتی ما میخواستیم طرف خانه حرکت کنیم................

باقی دفعه بعد
نظرات 3 + ارسال نظر
امید یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:58 ق.ظ http://shiva-omid.blogsky.com

سلام :)‌ خوبی؟ جالبه!‌ایران افغانستان . هلند! شاد باشی

امید یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:00 ق.ظ

مسمومیت غدایی قسمت بعدی هست؟

یه دوست جدید یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:30 ب.ظ

خلاصه، چشمتون روز بد نبینه که یهو ...
باشه نمی گم چرا میزنی حالا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد