موبایلم کوووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یک دستگاه موبایل نکیا ۳۳۱۰ گم شده است  از یلبنده تقاضا میشود آنرا به آدرس درج شده باز گرداند. پیشاپیش مرسی
هلند, دلفت .... تا اینجا رو بیا بعدش زنگ بزن میام تحویل میگیرم فکر کردی آدرسم رو اینجا اینترناتسیونالش میکنم؟
نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل جمعه 8 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:38 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی من یه آ۸۰۰ سامسونگ پیدا کردم می خوای اونو بهت بدم . راستی وبلاگ قشنگی داری ویدا آپدیت کرده خوشحال میشیم به ما هم سر بزنی نظرت درباره لینک به لینک یا تبادل لینک چیه خبرشو بهمون بده آخه ما دونفری آپدیت می کنیم من و ویدا ..فعلا..دوست تو سهیل

یه دوست جدید جمعه 8 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام یکیم من پیدا کردم، شماره موبایلت رو بده تا باهات تماس بگیرم!

جواد جمعه 8 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:16 ب.ظ http://zendegieman.blogsky.com

سلام ... خوبین ؟ .... چه خبرا .... کی می تونی بیای ؟.... اتفاقا من یک ۳۳۱۰ پیدا کردم از روز ۴ شنبه تا حالا ولی متاسفانه صاخب اصلی آن پیدا شد ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد