شمار دوستان اینترنتی دختران کمتر از پسران است



گفت‌وگوی اینترنتی برای پسران بیش از دختران لذت بخش است(ایسنا)

نظر شما چیست؟

اینم نظر بهترین دوست مشاورو همصحبتی که خیلی کم میشه پیدا کرد ولی من دارم خیلی هم دوستش دارم با هیچ چیز و هیچکس عوض نمیکنم آقا نوید با شمام

سلام سپیده عزیز

وقتی از من در مورد موضوعی نظر می خوای نمی تونم در حد یک یا دو جمله و در حد off جواب تو بدم، بخصوص موضوعی که چند توی فکر خودم هست و خودم بهش فکر می کنم.

دوباره مثل همیشه مجبورم برم بالای منبر.sorry.

سپیده  من به یه موضوعی رسیدم. علاقه پسران برای ارضای یک میل درونی. منظورم از این میل، میل جنسی نیست. نیاز جنسی نیازی است که تحت لوای میلی است که من می خواهم در موردش حرف بزنم، گم شده و همگان فکر می کنند این غریزه جنسی است که پسران و دختران را به ارتباط با یکدیگر می کشاند. من به نتیجه جدیدی رسیدم. اگر چه این غریزه را کتمان نمی کنم و تاثیرش را در ارتباط دختر و پسر و همچنین اینکه شاید هدف اصلی خیلی از پسران باشد بسیار زیاد می دانم ولی در مورد اینترنت این صدق نمی کند. ایجاد فضایی مجازی که پسران و دختران می توانند تنها با ایجاد یک ذهنیت و فرضیه از طرف مقابل با یکدیگر ارتباط برقرار کنند غریزه جنسی نمی تواند عامل اصلی این ارتباط باشد.

من به یک میل در پسران پی برده ام. میل به دوست داشته شدن. خیلی سخته نه؟ به معنی دیگر میل به معشوقه شدن. به اینکه دختری را وابسته خود بکنند. دختری را عاشق خود کنند و در خیلی موارد متاسفانه متاسفانه دختری را که شدیدا به خود وابسته کرده اند رها می کنند و آنگاه به زاری دختر و التماس او با خود خواهی تمام و غرور فراوان نظاره می کنند و با قلبی سخت و وجدانی تهی، گاه حتی در درون خود لبخندی از رضایت می زنند و به خود آفرین می گویند که به جایی رسیده اند که اینگونه دختری به دست و پایش افتاده است و چون جنگجویی فاتح و پیروز داستان خود را در محافل دوستانه که باز هم متاسفانه این روزها حرف اول و آخری که در آن مطرح می شود اینگونه حرف هاست، بیان می کند. سپیده من خود نیز متحیرم که چگونه یک انسان می تواند تا به این حد قصی القلب شود. ولی این حقیقتی است. پسران در این ارتباط تنها و تنها خود را می بینند و میلی که باید ارضا شود هیچ توجهی به احساسات طرف مقابل و ضربه ای که می تواند به طرف وارد کند ندارند. اینترنت محیطی خوب و جذاب برای اینگونه آدم هاست. چرا که می توانند خود را خوب و بهتر از آنکه هستند و در حقیقت مردی یا پسری که در رویا های دختران هست، نشان دهند.

 در طرف دیگر دختری با احساسات فراوان که در سن جوانی به دنبال یک عاشق می گردد. عاشقی که بتواند در آینده به او به عنوان همسر تکیه کند. ولی ناگهان همه چیز عوض می شود. دختر نماد معشوق، عاشق می گردد و صد دل به دنبال پسری که فکر می کنه همون پسر رویاهاشه به راه می افته ولی دریغ از اینکه «این ره که تو می روی به ترکستان است.».

شاید این دلایلی که مطرح کردم برای همه دختران مطرح نباشد. ولی به جرات می گویم همه دختران در ابتدا یک همچین چیزی را تجربه می کنند. و بعد تازه متوجه می شوند که جریان از چه قراره


نظرات 5 + ارسال نظر
پویا دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:39 ق.ظ http://puya.blogsky.com

سلام لیلا:
نمی‌دونم چی بگم...وقتی قراره نظر بدم مسولیت‌اش برام زیاد میشه!
به هر حال من یکی که شک ندارم پشت هر رابطه‌ی بین دختر و پسری یه جور نیاز هست و جنس رابطه با هم جنس تفاوت داره.
در مورد خبر ایسنا هم باید بگو شخصا نه تنها چت ..که سر و کله زدن با وب رو...به هر ترتیب در پسرهی بیشتر میبینم.
اینکه فضای چت امن نیست و همه هر جور دلشون بخواد خودشون رو معرفی می‌کنن شاید سر‌ها رو که روحیه‌ی تهاجمی‌تری دارن کم‌تر اذیت کنه...یا حتی ازش استفاده ببرن.
نیاز به رابطه با جنس مخالف هم یه نیازه که باید به رسمیت بشناسیم اش....همین


سینا دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:47 ق.ظ http://pesaretanha.blogsky.com

در مورد نظری که آقا نوید داده با ید بگم اول چیزی که هست اینه که من دختر نیستم و نمی تونم تصور کنم که یه دختر از چت چه لذتی میبره که مقایسه کنم!ولی چیزی که هست اینه که اگه دخترها لذت نمی بردن اینقدر دختر چتر نداشتیم و درثانی خیلی وقت ها میشه که بعد از یک آشنایی مقدمه ای دختره اصرار به چت داره و چون در ابتدا دخترها نسبت به بک رابطه جدید کم میل هستن یا به بیان خدمون باید نازشون رو کشید و رگ خوابشون رو پیدا کرد باعث شده آقا نوید اینطور فکر کنه البته باید نظر خود دخترها رو دید٬و اما در مورد خودم بله من از چت لذت خیلی زیادی میبرم!اما یه رابطه واقعی رو خیلی بیشتر ترجیح میدم و با روابط تو چت بیشتر به عنوان یه رابطه فانتزی کنار می آیم (که این بخاطر ماهیت اینترنته)و چه بسا آدم بتونه دوستا و همفکرای زیادی پیدا کنه.
به نظر من این موضعی که آقا نوید در مورد اینکه پسر ها دوست دارن دخترها وابستشون شن رو قبول دارم و این همونقدر صادقه که دخترها دوست دارن وابسته پسرها شن و در دنیای واقعی روال بر اینه!!
در مورد اینکه بعد پسرها دختره رو ول میکنن بله این مورد هم زیاد دیده میشه نه در دنیای مجازی نت بلکه تو خود دنیای واقعی ما هم به همون نسبت یا بیشتر دیده میشه که این به شخصیت پسره و احساس مسئولیتش در مقابل دیگران و چهارچوب فکری و اعتقادیش وسن بر میگرده!

سینا

پسر خجالتی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام به هر چی آدم با معرفته که سراغ از دوستاشون نمیگیرن
اول اینکه با نظر این آقا نوید مخالفم
دوم اینکه مخالفم
سوم اینکه مخالفم
چون این صحبتی که ایشون میکنند در مورد یک بیماری روحیه
و نباید در مورد همه بکار برده بشه
سپیده جان خودت وضعیت من میدونی
من بعد از نزدیک به ۶ سال چت کردن به این نتیجه رسیدم که معمولا این دخترها هستن که از ایجاد ارتباط به دنبال اذیت کردن هستن و این هم ثابت شده که وابستگی احساسی پسرها بیشتر از دخترهاست و اگر به کسی وابسته بشن شکست خوردن توی اون ارتباط ضربه سختی بهشون میزنه و اون وقته که تبدیل به همون جننگجویی میشن که آقا نوید گفته
و شروع می‌کنن به انتقام گرفتن از همه. از همه دخترا
بعدشم ظاهرا آقا نوید هنوز گذرش به ترکستان خانوما نیفتاده که فکر میکنه فقط پسرا میتونن اینجوری باشه
البته خلاصه اینکه همه چیز بستگی به ذات آدم داره
چون حتی توی این فضای مجازی هم میشه واقعا عاشق شد
میشه واقعا دوست داشت
میشه ندید ولی احساس کرد
به نظر من این واقعی تره
ما خدارو هم نمیبینیم ولی همه ما یه جوری عاشق خدا هستیم
حتی اونهایی که میگن خدا رو قبول ندارن
خدا رو توی آفریدهاش حس میکنیم و دوستش داریم
کلمات و حرفها توی چت هم همینطوری هستن
شما اگه همون حرفها رو توی یک کتاب بخونین ممکن احساسی نداشته باشین
ولی وقتی میدونین یه نفر داره این حرفها و کلمات را برای شما کنار هم قرار میده وقتی احساس طرف مقابل را از روی حرفهاش حس میکنید
دیگه نمیشه این حس کتمان کرد
دیگه اون کلمات حرفهای ساده نیستن
روح یک آفریننده توشون دیمده شده
یه نفر که ممکنه عاشق باشه ممکنه گدای محبت باشه
ممکنه واسه تفریح اومده باشه و یا اینکه ممکنه یک شیطان خطرناک باشه
تشخیصش به عهده شماست
این دو بیت هم تقدیم به سلطان عشق حضرت علی (ع):
با خودم گفتم تو عاشق نیستی
آگه از راز شقایق نیستی
شیعه مولا شدن کار تو نیست
در به در دریا شدن کار تو نیست

به امید روزی که چشمهامون به زیارت فرزندش آقا امام زمان روشن شود.

سهیل سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:57 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی نمی دونم چی بگم شاید درست باشه شایدم . وبلاگمون هنوز آپدیت نشده هنوز تو دلایل افسردگی به سر می بریم . کاری نداری ..فعلا

عسل دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:14 ق.ظ

با سلام چه مطلب جالبی بود واقعا این پسرا خدامیدونه چه موجوداتی هستند.
بازم دمت گرم این دخترا باید این مطلب رو بخونن تا بهتر پسرهارو درک کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد