دختر ایرونی

امشب فیلم دختر ایرونی را نگاه کردیم علی شباهت کمی به ... کسی که من را به عنوان
 My first and old friend in the Internet ... forever and more میشناخت داشت البته نظر شخصی خودم است. چرا؟ پیش خودم باشه بهتره!


PS. is er weer iets? anders begrijp ik echt niet waarom .... laat maar 

Ik was dus niet voor niks zo engerust en onrustig.... er was iets gebeurd .... maar toch gelukkig niks heel ernstig
نظرات 2 + ارسال نظر
جواد یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.zendegieman.blogsky.com/

سلام ... خوبین ؟ ....سال نو مبارک ... اینهمه زود زود به رو می کنی ؟ .... منم یه روزم بیای ممنون می شم ... خداحافظ

مهدی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:45 ب.ظ http://payamenasim.blogsky.com

hi its nice too meet your weblog
ich hoffe bald etwas von dir horen
خوشحال میشم یه سری به من بزنید
یه سوال دارم
مسایل احساسی فازسیشو نمیدونی یا از عمدا انگلیسی می نویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد