شک و تردید....

نمیدانم چیزی که من دیدم حقیقت داره یا نه . جرات سوال کردن را هم ندارم
فرض کن درست فهمیده باشم ....... نه غیر ممکن است
.....

رفع کردن این شک و تردید با کسی هست که .....
(تازه گی ها حرفهایم را قورت میدهم و یا تایپ میکنم ولی بعد به جای send کلید backspace رو فشار میدم ....... تایپ میکنم تا اقلا گفته باشم )

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:09 ب.ظ http://khakestari2.blogsky.com

چی حقیقت داره یا نه. شما که نگفتی.

مسعود پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.massoudx12.blogsky.com

سلام عزیز

وب خوب و زیبایی داری

من بهت لیمک دادم خوشحال میشم تو هم این کارو بکنی

اسم لینک من :جادوهای ویندوز

ممنونم

رز سرخ پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:00 ب.ظ

as 1 of my best friends says: why do u bring it up if u dont wanna talk about it??! it is really annoying caz it makes 1 curious lol unless u want some 1 to ask u, push u or beg u lol, if that's the case i gotta say we dont insist u tell us but we dont mind if u tell lol (using psycholgy theory)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد