۰۶-۰۶-۰۶ یا ۶۶۶

امروز اولین روزی بود که من پا به مکان مقدسی گذاشتم! و آن هم کتابخانه دانشگاه تکنیک دلفت.  واو عجب کتابخانه بزرگی و چقدر زیبا هم از نمای بیرون و هم از داخل!

به غیر از این امروز جالبیت دیگری هم دارد که بیشتر به تاریخ میلادی امروز بستگی دارد. امروز زور ششم ما شش (جون) سال ۲۰۰۶. به عبارتی ۰۶-۰۶-۰۶ و یا ۶۶۶ است که به روایت دوستان مسیحی من روز تولد پسر شیطان. و همین امروز هم ادامه فیلم The Omen  هم برای اولین بار روی پرده نمایش رفت

راستی امسال برای اولینبار و فکر کنم آخرین بار ۰۱-۰۲-۰۳-۰۴-۰۵-۰۶ شد تاریخ. اینش با شما که بفهمید چطور و کی جایزه هم داره به شرطی که خودتون بیاین تحویل بگیرین!

نظرات 3 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:34 ق.ظ http://nobodyinhichestan.blogspot.com

من جواب سوالتو می دونم ولی چون حال ندارم بیام جایزمو بگیرم، نمی گم. بمون تو خماریش.

علی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام..خوبین؟
۱ مربوط به ثانیه....۲ مربوط به دقیقه .....۳ مربوط به ساعت...۴ و ۵ و۶ هم مربوط به تاریخ هستند
ولی شرمنده من نمی تونم بیام جایزه رو بگیرم ..برام پستش کن...اگر هم نتونستی..وقتی اومدی این طرفها خودت بیارش
ممنون
امتحانهات خوب بشه الهی

نیما دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.ehsase-man.blogsky.com

منو با اسم نیما میتونید لینک کنید خوشحال میشم باهم کار کنیمو آشنا شیم لطفا بگید با چه اسمی من لینکتون کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد