دلیل غیبت

به خاطر کار جدید و کوج کشی (اسباب کشی) فرصت نمیکنم آپدیت کنم. وگرنه حرف برای گفتن و داستان و اتفاق برای تعریف کردن زیاده

فعلا

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رحیم = RAHIM شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ق.ظ http://rahimcommando.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم
وبلاگ خیلی خوب و قشنگی داری واقعا جالبه دستت درد نکنه !
اگه دوست داشتی به کلبه کوچیک من هم سر بزن .
در صورت تمایل به تبادل لینک خواستی حتما خبرم کن خوشحال می شم تا من هم لینک شما را در وبلاگم قرار بدم!
موفق باشی !

! شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:02 ق.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

سلام
----------
نزدیکای شیش صبح آپ دیت کردم
هوای اینجا بارونی بود
معمولاْ بعد از آپ گرید به چندتا از وبلاگهای به روز شده سر می زنم
تا روز سه شنبه نمی خواستم چیزی بنویسم
ولی بارون
..
قسمت درباره من
نوشته جوری هست که اجازه نظر دهی رو می گیره
گفتی حرفهای شخصی هست
d:
خیلی دوست داشتم بیشتر می دونستم
از این همه سفر
شاید سخت بوده
الان که با اجازه شما باید تشریف ببیریم ُ برای اداره و کار
عمری باقی بود و نفسی از خستگی این شهر
میام می خونم
سیو کردم وبلاگو
***
راستی خیلی از غربت غمگین نباش
همه ماها یه جور غریب هستیم
این جمله شعر و تشبیه نیست
وقتی که همه بیگانه وار از کنار هم رد می شیم
وقتی که تو این شهر هر لحظه امکان این هست که کلاهی سرمون بره
وقتی که چهار چشم باید مراقب اطرلف بود
وقتی که ...
بگذریم
***
روزهای خوبیو
برای لیلا آرزو می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد