یک شعر عالــــــــــــی از یک دوست عالیتــــــر

من چرا دل به تو دادم که دلم میشکنی

                       یا چه کردم که نگاه باز به من مینکنی

 دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم 

                       باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرائی؟

من هم از همینجا اول تقدیمش میکنم به خودش  وبعد به دوستان

.......... صدای درونی.........

۱- هیچ وقت سعی نکن عشق را به کسی تحمیل کنی و یا به زور به او بقبولانی که او هم تو را  دوست دارد. ممکن است طرف مقابل روزی بالاخره تسلیم تو شود و حرفهائی بزند که برای تو زیباترین کلمات عمرت باشد ولی بعد از مدتی نچندان به همه آن حرفها به تو و به آن حس پاک و بی ریای تو پشت میکند و منکر همه چیز میشود. آن ندانستن به مراتب بهتر از این به بازی گرفته شدن است!
۲- برای خودت شخصیتی قائل باش تا دیگران هم به آن شخصیت بی احترامی نکنند حتی او.
۳- برای احساست ارزش قائل باش تا دیگران هم ارزشش را درک کنند و آن را به بازی نگیرند مخصوصا او.
۴- به هیچ کس اجازه پامال کردن دل قلب و احساست را نده حتی او
۵- در ابراز عشق و علاقه مرز قائل باش حتی در مقابل او. چون در این زمانه عشق پاک برای اکثریت مرده همانطور که لیلی و مجنون مردند.
۶- در دوستی همه چیز را فدا نکن چون معنای دوست و دوستی از فرد تا فرد دیگر فرق میکند و ممکن است به دلیل همین تفاوت فکری متهم به داشتن قصد و نیت دیگری شوی. 
..........
........
......
....
...
..
.
وای نفسم بالا اومد دو خط کتابی نوشتم ... خوب حالا که چی؟ ... ولی کو گوش شنوا؟

baz ye poste farengelisi

emrooz kheili zood tatil shodam wali moondam ta be darsaye aqaboftadam beresam wa dar eine hal be albome fereidoon goosh midadam waqean ajjab albomie masalan hamin goole hayahoo 

آهای خوشگل عاشق آهای عمر دقایق
آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق
آهای ای گل شب‌بو آهای گل هیاهو
آهای طعنه زده چشم تو به چشمای آهو
دلم لاله عاشق آهای بنفشه تر
نکن غنچه نشکفته قلبم رو تو پرپر
من که دل به تو دادم چرا بردی ز یادم
بگو با من عاشق چرا برات زیادم
آهای صدای گیتار آهای قلب رو دیوار
اگه دست توی دستام نذاری خدانگهدار
خدانگهدار...
دلت یاس پراحساسه آی مریم نازم
تا اون روزی که نبضم بزنه ترانه‌سازم
برات ترانه‌سازم تو آهنگی و سازم
بیا برات میخوام از این صدا قفس بسازم
آهای خوشگل عاشق آهای عمر دقایق
آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق
آهای ای گل شب‌بو آهای گل هیاهو
آهای طعنه زده چشم تو به چشمای آهو
دلم لاله عاشق آهای بنفشه تر
نکن غنچه نشکفته قلبم رو تو پرپر
من که دل به تو دادم چرا بردی ز یادم
بگو با من عاشق چرا برات زیادم
آهای صدای گیتار آهای قلب رو دیوار
اگه دست توی دستام نذاری خدانگهدار
خدانگهدار...

دوستی........... فاصله ؟!

واقعا چرا؟ چرا باید بین دوستان فاصله به وجود بیایه؟ ( به ایرانی بیاد ؟) دلیلش چیست؟
فکر میکردم فقط من با این مشکل رو به رو هستم ولی دیشب با الهام عزیز که حرف میزدم متوجه شدم تنها نیستم  ( ماشاالله هرچه دختر خوب و خانم هست الهام اسم داره... الان من سه تا الهام دوستم و خوشحالم از این رفاقت)
این نشانهء بالغ شدن و بزرگ شدنه؟ شاید ... ولی وقتی میبینی کسانی که بعضی شبها تا صبح همصحبتت بودند و همصحبتشان بودی دیگه یادی از تو نمیکنن و حتی جواب سلام را هم از تو دریغ میکنن ناراحت میشی و به دنبال دلیل میگردی ... شاید من .... شاید او..... 
من که دلم تنگ شده ولی از طرف مقابل این احساس رو ندارم