شیوه مسلمانان ترکیه برای شنای مختلط زنان

«رها مختار»، یکی از نویسندگان محبوب ترکیه، در تعطیلات اخیر خود در سواحل «آئگین» این کشور، شاهد مایوهای جدید اسلامی بود که زنان از آن استفاده می‌کردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب» به نقل از «لوس‌آنجلس‌تایمز»، به تازگی در ترکیه، زنانی که نمی‌خواهند با نمایاندن بدن خود در سواحل این کشور شنا کنند، مایوهای اسلامی  مخصوصی را می‌پوشند که البته رواج زیادی در میان زنان مسلمان ترکیه نیز یافته است.

این مایو اسلامی شامل یک پوشش تمام‌تنه پارچه‌ای و روسری است که با کلاه، پوشش داده می‌شود و نیز جلیقه‌ای است که روی آن، پوشیده می‌شود.

زبان آلمانی

قابل توجه ..... 
Acht با A بزرگ از Achtung گرفته شده و به معنای توجه و دقت هست
acht با a کوچک به معنای عدد هشت میباشد

یک نکته دیگر : زیاد به ترجمه سایتهای اینترنتی اعتماد نکنید

تجربه های زندگی

دیروز آخرین روز یک دورهء ۵ هفته ای بود که در خانهء سالمندان گذراندم. این دوره که اینجا به عنوان verpleeghulpstage از طرف دانشگاه ما اجباری بود. (ترجمه فارسی: دوره کارآموزی پرستاری) هدف اصلی یاد گرفتن چگونگی ایجاد رابطه با مریض به عنوان دکتر آینده بود و هم آشنایی با کار شاق پرستاران.
من به چند دلیل این دوره را در خانه سالمندان واقع در نزدیکی خانه طی کردم:
 اولا کم بودن فاصله : حدود ۵ دقیقه با پای پیاده  
دوما آشنایی قبلی با محیط:به دلیل شغل سابق
 سوما وعده ۱۸۵ یورو: بعد از اتمام دوره
این خانه سالمندان از دو بخش تشکیل شده. یکی بخش سالمندان سالم و یا حداقل سالم از نظر روانی و بخشی برای سالمندان بسیار ضعیف یا شدیدا مریض جسمی و یا روانی . من در بخش دوم بودم البته به عنوان پیش پرستار   در این ۵ هفته کارهای زیادی انجام دادم که تا به حال چه عرض کنم فکر انجامشان را هم نکرده بودم  به همین دلیل تجربیات زیادی کسب کردم.
هر روز راس ساعت ۶:۳۰ بیدار میشدم تا ۷:۳۰ سر کار باشم. هفته اول من بیشتر با دادن صبحانه نهار درست کردن عصرانه و شستن ظرفها مشغول بودم تا با این روش آشنایی دوطرفه بین من و سالمندان به وجود بیاید


ادامه دارد