گریه کنم یا نکنم؟

نمیدانم چرا ولی باز اعصابم به کلی به هم ریخته. دلم میخواهد یک شکم سیر گریه کنم. امروز دلم برای حرم حضرت معصومه(س) و یا حضرت رضا (ع) تنگ شده بود. یاد تابستان دئ سال پیش افتادم و اینکه چطور بغض ( درست نوشتم؟) چند ساله را پاره کردم. باز همان بغض گلویم را فشار میدهد. دریغ از شانهء دوستانه و گرمی که بشود سر روی آن گذاشت و گریست....

شدیدا احساس تنهائی میکنم.

نظرات 16 + ارسال نظر
erfanet سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:49 ب.ظ http://ss57.blogsky.com

سلام دوست گلم
حضورش را دریاب
اعتماد کن در خداوند با تمام قلبت

به فهم و شعور خودت تکیه نکن

در تمام کارهایت حضور زنده او را دریاب

آنگاه او به تو می گوید که راه چیست

و از کدام مسیر باید رفت...

متهمان زندگی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ب.ظ http://parastooye-mohajer.blogfa.com

سلام دوست عزیز ساده و با معنا تحسینت میکنم به ما هم سری بزن اگه قابل...یا حق

[ بدون نام ] یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:10 ق.ظ http://google.com

سلام دوست قدیمی، ببینم این عکس چه رابطه ای با حضرت معصومه (س) یا حضرت رضا (ع) داره؟ ببخشیدا آخه برام یه خورده گنگه...
زیادم غصه نخور اینا از هر جایی که صداشون بزنی از هر جایی که سلام بکنی حتمی حتمی جوابت رو میدن.
ولی اگه آدم خوبی مثل من نباشی حتی اگه هفته ای یک بارم بری پابوس جوابت رو نمی دن :(

[ بدون نام ] یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام لیلا
کاشکی غم دنیا و بقیه هموطنات و هم کیشات همین ها بود که گفتی. اینجا یه عالمه آدم هست که از گرفتاری یا بی خیالی زیارت نمی رن. ( ایرانی ها رو میگم )
هر وقت اعصابت به هم ریخت ؛ هر وقت کم آوردی ؛ هر وقت دلت تنگ شد؛ یه نگاهی به پشت سری ها کن؛ یه نگاهی به بچه های فلسطینی کن ؛
به ما هم که ایمیل نزدی!

[ بدون نام ] یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام لیلا
کاشکی غم دنیا و بقیه هموطنات و هم کیشات همین ها بود که گفتی. اینجا یه عالمه آدم هست که از گرفتاری یا بی خیالی زیارت نمی رن. ( ایرانی ها رو میگم )
هر وقت اعصابت به هم ریخت ؛ هر وقت کم آوردی ؛ هر وقت دلت تنگ شد؛ یه نگاهی به پشت سری ها کن؛ یه نگاهی به بچه های فلسطینی کن ؛ و...
به ما هم که ایمیل نزدی!

جواد دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:25 ق.ظ

در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی
خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی
دل که آیینه صافیست غباری دارد
از خدا می طلبم صحبت روشن رایی

یگانه سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:04 ق.ظ

سلام...
گریه کن گریه قشنگه...
گریه سهم دل تنگه...
سر بده آواز هق هق...
خالی کن دلی که ...
با اینکه گریه بعضی وقتا خیلی خوبه اما روزها و لحظاتی سرشار از شادی و خنده رو برات آرزو می کنم....

پویا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:03 ق.ظ http://puya.blogsky.com

دوران غم کوتاه باد

پسر تنها سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:32 ب.ظ http://pesaretanha.blogsky.com

سلام
ببخشید دیر تولدت رو تبریک میگم
تولدت مبارک.
امیدوارم که ایام بکام باشه.

[ بدون نام ] جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ق.ظ

فرامرز جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام
اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم.وبلاگت خیلی قشنگه.
متنهاتو خوندم . نظرها رو خوندم. فقط یه چیزی مخوام بگم.
میخوام با یه دنیای جدید آشنات کنم. شاید آشنا باشی. شاید نیاز به یاد آوری باشه که زیاد هم غریب نیستی. من بعضی موقع ها که این احساس رو میکنم یاد اما علی میوفتم میبینم که اون از همه غریب تره بعد غربت خودم یادم میره.
در باره ی این متنتم بگم همین که یاد کردی و خودتو تو حرم احساس کردی کافیه...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:33 ق.ظ

دوباره سلام
چی شده، دیگه دارم نگران می شم اتفاقی افتاده لیلا چند روزه که دیگه تو وبلاگتم چیزی ننوشتی...
حیف که غرورم اجازه نمی ده برات نامه بنویسم یا اسمم و این بالا بنویسم.
پس لطفا زودتر بنویس که بفهمم روبراهی (;
مواظب خودت باش.

نورالله چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ق.ظ http://narges-e-man.blogdrive.com

سلام
لیلا جان.چطور هستی؟خدا کند که خوبو سر حال باشی..
وبلاگ خوبی داری.....اما مثل یک افغانی نمی نویسی...
البته به قول افغانا خفه نشی...
به ما هم یک سیل مو..........
take care

علیمت یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ق.ظ http://http:/WWW.RAMBOY2007.BLOGFA.COM

شما خیلی گیجال هستی
به قول بابام هرکه گیجه تو گیجالی

شکیلا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام دوست عزیز تازه با وبلاگت آشنا شدم وبلاگ قشنگی داره/غربت خیلی سخته ولی همیشه به خودم میگم یه روزی به همین زودی ها تموم میشه و می تونیم به کشورمون بر گردیم/به امید اون روز موفق باشی لیلا جان

بهاره دختر شیطون افغانی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام دوست عزیز تازه با وبلاگتون اشنا شدم ممنون میشم اگه جواب بدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد