A Beautiful Mind

دیروز فیلم A Beautiful Mind  را دیدم. فیلمی واقعا دیدنی و زیبا. یک فیلم بر اساس داستان حقیقی.
داستان در مورد یک نابقهء ذهنی و ریاضی دان به نام John F. Nash است که بیش از حد در خودش فرو رفته و از نظر اجتمائی عقب مانده. ولی از آنجا که داشتن روابط اجتمائی برای انسان ضروری است بدون اینکه خودش متوجه باشد برای خود دنیائی با دوستانی رویایی خلق کرده. 
به قدری در این دنیا غرق هست که برایش غیر قابل باوره که اون دنیا و آدمها وجود ندارن. بعد از چند سال متوجه میشه که به بیماری schizophrenia مبتلا هست 

Russell Crowe as mathematical genius John Forbes Nash Jr. in Universal's A Beautiful Mind
Russel Crowe  در نقش John F. Nash

او بعد از کشف یک تئوری در ضمینه اقتصاد به اوج شهرت میرسه. John که به خاطر شهرتش بسیار مغرور شده به داشتن شهرتی بیشتر علاقه مند میشه.
دو بار از طرف پنتاگن برای هک کردن کد دعوت میشه. ولی درمورد اینکه این کدها چه کدی هستن و در مورد چی چیزی به John  گفته نمیشه. همین باعث میشه که در دنیای تخیلات خودش به این کدها معنی بده و تصور کنه که برای دولت آمریکا  در مقابل روسها کار میکنه. این دنیای خیالی و آدمهاش کم کم خطرناکتر و خطرناکتر میشن.  وقتی میفهمه که روسها به دنبال قتلش هستن و زنش باردار هست تصمیم میگیره از پروژه کناره بگیره.
بهتره باقی داستان را از خود فیلم متوجه شوین و یک نگاه به این سایت هم بندازین. سایت جالبی با سرگرمیهای ذهنی. 

A Beautiful Mind Trailer Pics: Russell Crowe, Jennifer Connelly, Ed Harris, Ron Howard

نظرات 7 + ارسال نظر
علی جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:03 ب.ظ http://t413l0.blogsky.com

سلام وبلاگت قشنگه. اگه خواستی به منم سر بزن. بای

مهدی جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:03 ب.ظ http://mehdishokrany.blogsky.com

سلام. خوبی؟ وبلاگ قشنگی داری بخصوص لوگوت خیلی باحاله
فیلمی رو که گفتی حتماْ باید دید.
خوش باشی و سلامت

ونوس یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام. خیلی خوشگل نوشتی.سعی می کنم از این به بعد حتماْ یه سری به اینجا بزنم.

دروغ گو یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام.من خیلی وقت پیش به وبلاگت سر زدم و ازت خواستم به وبلاگ من هم سر بزنی.ولی تو.....
من حتی وبلاگ تو رو توی لینکم گذاشتم ولی ت. ....
باشه.دستت درد نکنه.
اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن.
شاد باشی.

man waqean sharmande wali be khater nemiaram bezarin be hessabe mashqaleye in awakhere zendegi ;) wali in dafe ham adrese blog nadadin

بدجنس چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:20 ب.ظ http://ashoobgar.blogspot.com

ای تو از دیار غریب من ....... من بارها و بارها این فیلم را دیده ام و شاید باور نداشته باشی ولی من بعداز دیدنهای ممتد هنوز در رویا آقای نش گم میشوم و با او زندگی میکنم چزا که کارگردان لحظه ها را به زیبایی زندگی باز سازی کرده است ....... شب جمعه با خرما به دیدنم بیا .....

بهمن پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:28 ب.ظ http://mylove7.blogsky.com

سلام
یاد باد آن روزگاران یاد باد ....

امید جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:27 ق.ظ http://omidkhatar.mihanblog.com

سلام
یکی از فیلمهای محبوب منه
حاضری باهم تبادل لینک کنیم
موفق باشی
بوسه یعنی وصل شیرین دو لب
بوسه یعنی خلسه در اعماق شب
بوسه یعنی مستی از مشروب عشق
بوسه یعنی آتش و گرمای تب

بوسه یعنی لذت از دلدادگی
لذت از شب , لذت از دیوانگی
بوسه یعنی حس طعم خوب عشق
طعم شیرینی به رنگ سادگی

بوسه آغازی برای ما شدن
لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه سرفصل کتاب عاشقی
بوسه رمز وارد دلها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان
بوسه یعنی عشق من , با من بمان
شرم در دلدادگی بی معنی است
بوسه بر می دارد این شرم از میان

طعم شیرین عسل از بوسه است
پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است
بهترین هدیه پس از یک انتظار
بشنوید از من فقط یک بوسه است

بوسه را تکرار می باید نمود
بوسه یعنی عشق و آواز و سرود
بوسه یعنی وصل جانها از دولب
بوسه یعنی پر زدن , یعنی صعود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد